Kitsu Merhabalar Çok kararsız kaldım. Bir yanım yaptır anı kalsın diyor. Bir yanım aman ne gerek var diyor. Yaptırmayıp pişman olan. Yaptıran memnun olan veya herhangi bir fikri olan var mı ?
beybitolat Kitsu bizimkininde ocakta doğum günü. Bende büyük kutlamaları çok saçma buluyorum 1.yaşında. Çünkü anlamıyo henüz birşey. Bizde çekim yaptıracağız kendi aramızda da kutlama yapacağız. Bence pişman olmazsınız. İlerse hem siz hemde bebeklerimiz kendi ailesiyle bakarlar o fotoğraflara🥹
Alyehus Kitsu ben 1 yaşı evde yaptım. 2-3-4 için düğün fotoğrafçımız ile konuşup çektirdim. Pişman değilim parti vs yapmaktansa pasta parasına çekim yapıyorum. İlerde teşekkür ederim annecim der arkadaşlarına fotoğrafları gösterirken ☺️
[silindi] Kitsu ben yapmadım ama senin şimdi aklına düşmüş, yapmazsan pişman olma ihtimalin var ama yaparsan ‘nerden yaptım neden girdim bu işe’ şeklinde pişman olma ihtimalin yok 😅 sonuçta birkaç saatlik eğlenceli hatıra kalmacalı bir şey
Kitsu beybitolat benim ailem maalesef farklı bir şehirde. Bende doğum gününu yakın arkadaşlar üç beş kişi kutlamayı düşünüyorum zaten. Fotoğraf çekiminde çok kararsız kaldim sadece
eozlem Ayy ben bebiş fotoğraf çekimi değil de direkt 1 yaş aile çekimi yaptırdım normal bir fotoğraçıya gidip. Özellikle bir bebek fotoğrafçısına para vermedim. Bir de vesikalık çektirdim her yaşında çektirip bir tabloda toplamak istiyorum o vesikalıkları 🥹
Kitsu eozlem bununla ilgili bir video görmüştüm sosyal medyada. Konseptli falan değil dümdüz cektirdiniz dimi ? Aslında çok mantıklı
Kitsu Alyehus eve fotoğrafco çağırmak daha maliyetli olmadı mı ? Stüdyo çekimleri 7 binden başlıyormus
[silindi] Kitsu ben yenidoğan çekimi yaptırmıştım o yüzden bir yaş çekimi yaptırmayacağım. Bu haftasonu stüdyoda normal aile çekimi olacak her yıl bu şekilde yapmayı düşünüyorum. 🌸
Kitsu [silindi] yenidoğan çekimi bana hiç sempatik gelmemişti. Aslında kendimde değildim sanırım. Aslında çok sade ve şık olur ben de ona kaymaya başladım 😅
forumgurmesi 1 yaş çekimini yapay zeka 1 dakika içinde yapıyor artık. Çocuklar stüdyo ortamında sınırlamaya,yönlendirmeye gelemiyorlar gergin oluyorlar verilen ücrette boşa gidiyor. Ona ayırdığın bütçeyle bebişin için çok daha başka şeyler yapabilirsin bence.🥰
Kitsu forumgurmesi biraz baktım fotoğraflara bende aynı şeyi düşündüm yapay zeka mi gercek mi deseler ayırt edemezdim. Çok teşekkür ederim 🥰
gzdeumay forumgurmesi merhaba bende bebek fotoğrafçısıyım Ankara’da stüdyom var 3 yıldır. Yazdıklarınıza cevap vermek istedim stüdyomda asla bebekleri germeden, sınırlamadan çok eğleniyoruz. Çünkü benim için önemli olan onların mutluluğu zaten bebekler mutlu olunca harika pozlarda çıkıyor. Tabi kendim için konuşuyorum dediğiniz gibi ortamlarda var ama hepsi aynı olmuyor teşekkürler 🌸
coldplayy forumgurmesi Bizim gittiğimiz fotoğrafçının çocuklarla iletişimi o kadar güzeldi ki özellikle yenidoğan döneminde çok güzel gazını çıkarmasına yardımcı oldu. Hatta uyutma konusunda da ondan çok şey öğrendim diyebilirim, sağ olsun🌻
beybitolat Kitsu ben olsam yaptırırım. Zaten bizfe 1.ayından beri her ayda aylık çekime gidiyoruz. Yaşından sonrada her yaşında gideceğiz. Onlara bile baktıkça çok duygulanıyorum. Tabiki karar sizin💕
[silindi] Kitsu Ben yaptırmadım Kitsum, pişman olmadım. Kendimiz evde çektik, onlar yeterli oldu. Ama şimdi ikinci oğlum doğacak onda yaparım diye düşünüyorum. Ama dümdüz, stüdyo çekimi şeklinde. Olmasa da olur gibi ama 😅 (adın eskiye dönmüş sevindim ahsha)
Alyehus Kitsu yanlış anlattım sanırım. Eve çağırmadım nerde çekelim deyip sadece rakamlı balon aldım elbisesi ile dış çekim yaptı ama çok güzel oldu her biri ☺️
[silindi] Kitsu kafa karışıklığı mı istiyorsun hemen hayat felsefelerimden birini şuraya fırlatayım; yapıp pişman olmak, yapmayıp pişman olmaktan iyidir. Çünkü birinde en azından yaptım içimde kalmadı dersin. Diğerinde sürekli yapsam iyi mi olurdu acaba diye düşünürsün içinde kalır. Haaaydi bakalım dkflflg
[silindi] Kitsu ben yenidoğan çekimi yapmayacaktım güya ama lohusa ben öyle düşünmedi ve 15 günlükken (en son 15 günlükte çekiyorlar) çekim yaptırdım. Tabi herkes doluydu erkenden rezervasyon yapmak gerekiyormuş bilmiyordum biraz sinir ve ağlama krizinden sonra bir yerle anlaşıp gitmiştik şimdi gülüyorum ama o zaman dünyanın sonu gibiydi 😂
cLearQueen Kitsu asko cevremdrki herkes yaptir pisman olursun dedi bi arkadas hele baya pismanmis o yuzden tek konsept cekim yaptirfim. Flastaydi salak kocam kaybetti ama gidip alicam yine 😄 bnce yaptır
kabakcekirdegi Kitsu Evde kendim çektim çokta güzel oldu artık öyle uygulamalar var ki fotoğrafçı gibi editler yapabiliyorsunuz zaten bence kendiniz çekin