Burcu_Yzc Aldık bir kere kullandım bizde ters tepki yaptı daha çok ağladı vs. Asıl beni üzen nokta çocuğu damlayla uyutmak istememdi. Ben kendi adıma çok vicdan azaba duydum . O yüzden damlayı direk çöpe attım bir daha asla kullanmadım . Uyumazsa uyumasın dedim ya ama damlaylada uyumasın içinde istediği kadar doğal şeyler olsun vicdanım el vermedi bilmiyorum 😢