balkizimcicekkiz Kızım 4 yaşında artık karyola almak istiyorum bazali kullandığınız önerebileceğiniz var mı
livanurvealpinannesi61 balkizimcicekkiz baza değilde normal yatak aldım çilek mobilyadan baza çok yüksek o yüzden istemedim