3,5 aylık bebeğim var. 2 aylıkken yüzünde küçük bi yerde pütür pütür alerji gibi bişey çıkmıştı zamanla büyüdğ büyğdğ büyüdü tüm yüzüne yayıldı ve diğer yüzündede büyüyo şuan kuru ve pütürlü kimi derma diyo kümi egzema diyo deliricem😢 doktor sudocrem sür bi hafta geçmezse getir dedi bi hafta olacak hiç bi düzelme yok. Kortizon başlamak istemiyorum dedi. Mustela nemlendirici kullandım yok. Bepanthol kullandım yok. Napcam ben 😢😢😢