Arkadaşlar öncelikle merhabalar biz oturduğumuz yerden başka yere geçeceğiz ev sahibi ile anlaşamıyoruz bugün ev sahibi yanında 2 kadın toplam 3 kişi gelip evimin kapısını hunharca vurdular çok sert bir şekilde evimde çıkın çıkın diye ben ev sahibi teyze çok yaşlı diye sakinleştirmek istedim kadının yanındaki 2 kişi birden hepsi üzerime geldi kucağımda çocuğm varken evime izinsiz girmeye çalıştılar yapmayın dedm çıkacağız ev bakıyoruz dedim kızlar 3 birden 1 senedir kira vermediğime dair iftiralar attılar elimde dekontum herşey ve evime geldiklerine dair herşey çektim kanıtlar mevcut elim ayağım titriyor hala kızlar yarın sabah şikayet buluncam kanıtlar ile hala ağlıyorum sizin başınıza gelen varmı kızlar en fazla daha nereye şikayet bulunabilirim ?