Kızlar hormonlu spiral taktırdım 9 ay oluyor.4 kilo aldım aylarca da zaten adet olmuyorum. Sanırım aldığım kilolarda adet olamadığım için onun şişkinliği. Neyse o sorun değil iki çocuğum var ve çocul düşünmüyorum uzun bir süre . Sormak istediğim patlayacak bomba gibiyim çok sinirliyim doktor sinir yapar dedi ama bu kadar olması normal mi. İki dk önce gülüyorsam çocukların yada eşimin yaptığı sorunlarda hemen patlıyorum ve bu sinir de baş ağrısı yapıyor. Aranızda böyle olan varmı ya nasıl geçer bu sinirlerr var mı çözüm birde sinir olunca başıma ağrılar giriyor gün sonunda . Gergin melahat gibiyim yahuuu🤣😆😆