Selamun aleyküm hanimlar ben hamileyim henüz dogum yapmadım, sizin önerilerinizi almak için giriş yaptım. 22 haftalık gebeyim sezeryanla alınacağı için Mart başı gibi doğum yapacağım. Nisanın sonunda hacca gidişler başlayacak. Yani yaklaşık 2 aylık bebek olacak inşallah. Neler götürmeliyim, nasıl bir hazırlık sürecine girmem gerekiyor yapabilecek miyim. Küçücük bebeğin uçakta kulakları zarar görecek mi diye kafamda çok soru var. 6 yaşına girmek uzere olan kızım var ona kura kaydı oluşturmamistik, sadece benle eşime çıktı. Eşim kızımı da götürelim diyor. Ben götürmek istemiyorum zaten bebek beni çok yoracak kendim de yaralı olacağım zorlanacağım kızımı anneme bırakmak istiyorum, eşim ben kızıma bakarım diyor. Sizin fikirlerinizi almak istiyorum