Bugün markete gidelim dedik kv ile. Park alanı rampalı ben geri çıkarken havada kaldığı için arka kısmı sadece gökyüzü gözüküyor dikiz aynasından sağ sol da müsaitti çıkayım dedim rampa diye de araç gitmesi için gaza bastım lönk diye yoldan geçerken duran arabaya çarptım tamponu falan dağıldı ön tekere girdi farı kırıldı bizim arabada hiçbir hasar yok çok şükür. Ama nasıl korktum. Bi an ayaklarımın bağı çözüldü tansiyonum düştü, bebek de arabada çok fena oldum. İndik tutanak falan tuttuk ama ben süreçleri çok bilimiyorum bu ilk kazam🥺 inşallah son olsun😔 eşim de yeni ehliyetli onun da pek bi bilgisi yok sigorta karşılar falan dediler sizin yapmanız gereken bi şey yok dendi ama bi bilginiz var mı bu konuda? Aleyhimize bi durum olur mu? Cebimizden bi şey öder miyiz? İki tarafın da kaskosu yok bizim araçta zaten hasar da yok