Kolunu yormamasi gerekiyor, en ufak bir harekette, zorlamada şisebiliyor. O yüzden de olmuş olabilir. Benim teyzemde atlattı çok şükür, oradan biliyorum. Dediğim gibi kolunu zorladiginda şişiyor demişlerdi. Ama hastalık tekrarlamadi. Ama.siz yine de bir doktora daha danışın. Birde anneniz mümkünse hicbir iş yapmasın, kendine dikkat etsin.