prp2727 Kısa mı gören kısa diyor bu ay hiç boyu uzamamış mesela kilosu 7000 boyu böyle olup sonra uzayan var mı 1 cm bile uzamamış
Oyle-iste prp2727 4. Ay kontrolünde 61 cmdi. Ayda 62 cmdi. Ayda 65 cm olmuş. Bana da kısa geliyor. Kafama takıyordum 3. Ay ile 4 Ay arası da 2 cm uzamıştı. Bu Ay güzel uzamış şükür. 5. Ayda hemşire normal demişti.
barlas29 prp2727 kız bebek ile erkek bebeklerin gelişim durumu farklı olabilir bu durumu doktorunuza danışmak daha mantıklı olur bence belki herşey yolunda ilerliyordur benim oğlum iki aylık 6300 kg 64 cm doktorumuz gayet iyi olduğunu söylemişti
AtesPerisi prp2727 önemli olan sağlıklı olmaları boy uzar kilo alır ama sağlık daha önemli senin çocuğun kısadır başkasinin ki uzun benim çocuğum kiloludur onunki zayıf her çocuk bir olmaz kıyaslama yapmam ben sağlıklı olmaları daha önemli 😊
3kidsmom prp2727 boy kısamı değilmi ona çok yorum yapmamak lazım her çocuk tabiki farklıdır ama düzenli bir boy uzaması şart yani 1 cm de olsa uzaması gerekiyor eğer bu ayda bir uzama olmazsa mutlaka nedenini araştırın