Kızlar merhaba dün kızım hareketliydi baya Sabah 6.30 10 gibi kalktım uyuyordur diye çünkü o saatlerde uyur takip ettiğim için 🥹Saat 18.30 1ve ya 2 oda seyirme gibi yemek yedim tatlı yedim soluma yattım yok hissedemiyorum ne yapacam eşim tatlı şeyler alıyım geliyim diyor acil neyse hareket etmezse acile gidelim kendimi korkutmak istemiyorum ilk kızım da böyleydi kaç kere gittim ne yersem hemen hareketlenir.Bu arada panik atak anksiyetim tekrarlandı galiba tedavi görüyordum bitince tedavi iyiydim.