eddadogga ben kullanıyorum a 101 den aldım 3 4 şişe neyse sabah aç karnına içiyorum suyla karıştırıp yarım saat sonra haşlanmış yumurta domates salata peynir zeytin yiyorum azar azar akşama kadar yemesem yemem aramıyorum yemek yemeyi kullanmaya başlamadan önce çok aştım kendimi pizza felan yiyordum a 101 den alıp hamur işi felan