Ben azer azar tattırıyorum hatta ilk mandalina tattırmıstım biz yerden canımı cekti acaba diye suyunu içti tabi sonra meyve süzgeci alıp içine muz ekledim , sonraki gün havuç , yogurt derken sırayla bir kaç tat tattırdım hala tam olarak yemiyor 5,5 aylık suan 15 gün sonra tam ek gıdaya baslamayı düşünüyorum