Kızlar selam.. bir buçuk aylık bebeğim var daha çok başındayım. bebeğim büyümeye başladığı için iki dakika bile sırt üstü yatmıyor hep kucakta biri onu gezdirsin istiyor. Acıkmadan meme istiyor emzik tutmuyor çünkü beni emzik olarak kullanıyor. Kucağımda uyuyor yerine koyar koymaz anında uyanıyor haliyle bende uyuyamıyorum. Annelik çok güzelmiş ama bu kucak sevdası ne zaman bitecek ilerisi için soruyorum bel omuz hiçbir şey kalmaz insanda :'))