nur1219 Hanımlar merhaba, 4 ay önce sezeryan doğum yaptım doğumdan beri hiç bel ağrım olmamıştı fakat şu bir kaç haftadır özellikle uyurken bel ağrısı yaşıyorum neden olur acaba benimle aynı durumu yaşayan var mı aranızda merak ediyorum
denizalismom nur1219 normal doğum sonrası çöl şiddetli bel ağrım oldu yataktan kalkamıyordum fıtık çıktı
bekt55_ nur1219 11 ay oldu hala arada yoruldum zamanı bel ağrısı yaşıyorum ilk 6 ay sabahları yataktan kalkamadım ağrıdan