Ates_mami sevgi91 mocha degil ama. Çileğin safari serisini kullanıyoruz. Çok araştırmıştım alırken. En iyisi bence çilek
balannesi_ sevgi91 büyüyen beşik. memnunum eşim bile bebekle giriyo içine çok sağlam dolabı falanda çok kullanışlı
sevgi91 Yucar büyüyen beşik çok alçak kalıyor bebeği akıp koyarken sıkıntı oluyor diye yorumlar okudum öyle mi sizinki de
gzdalidmr sevgi91 büyüyen beşik bizim gerçi daha bebeğimizi hiç yatırmadım.Chicco 4 in 1 var sürekli onda yatıyor.Herhalde 6 ya da 8 aydan sonra kullanılır mobilya
Oglusum5357 sevgi91 bn 3 kapılı dolabini ve kargola beşiğini kullaniyorum 70×140 gayet memnunum rengi dokusu dizanyni herseyini cok begenerek aldim iyiki almışım
sevgi91 Oglusum5357 sizce kaç yaşa kadar kullanılır ön parmaklıklar çıkarılıp 3-4 yaşta kullanılır mı