birprensannesi41 17 aylıgız emekler gibi çıkıyo işte bide parkta salıncağa kendisi oturamiyo bu durumlar normalmi
3kedili2bebekli birprensannesi41 normal bir kaç aya yapar benimkiler 2 yaşına girecekler haftaya anca yapıyorlar diyebilirim
birprensannesi41 3kedili2bebekli koltuga sandalyeye oturuyo ama salıncağa oturmuyo daha doğrusu sallanmayı sevmiyo ondan mi acaba
3kedili2bebekli birprensannesi41 salıncak hareket ediyor ya tereddüt ediyorlar e sallanmak istemiyorsa da çıkmıyor olabilir çok normal bir de ben şey diyordum emekleyerek çıkıyorlar ya hayır diyordum ellerin kirlendi bak burdan tut diyerek alistirmistim