Aynılarını yaşadım kızım 1 yaşına kadar 2 saatte bir uyanan bir bebekti.
Ama hiç bir zaman kabullenemiyorum demedim. Onu dünyaya getirmeyi ben seçtim, gurbette desteksiz olmayı da bilerek çocuk yapmışsınızdır diye düşünüyorum. Sabretmekten başka çare yok.