alpmila Magly marka manyetik bloklardan almayı düşünüyorum biraz pahalı geliyor sizce parasına değermi kış geliyor evde biraz oyalansın istiyorum oğlum bi kaç gün oynayıp kenara atarmı diye düşünüyorum benimkinin o huyu var
pozitifanne06 alpmila ay çok güzel oynuyor benim kızım, ilk aldığımda çok oynamadı ama sonra çok sevdi değer bence, 36 ile çok bi şey yapılamıyor ama çocuk için yeterli, eğer birlikte oturur helikopter falan yaparız derseniz 72 alabilirsiniz
alpmila pozitifanne06 Babası böyle şeylerle uğraşmayı cok sever öyleyse 36 lı az gelir bizimkilere 72 li bakayım
Aintyourmama 36 lıdsn oyun kurulmuyormus bende 72 Li aldım hatta param olsa bir 36nlı alırdım fiyatı çok uygun şuan
pozitifanne06 tahin 18 aylıkken falan almıştım şimdi 2 yaşında, 2-3 aydır dışarı çıkarken bile bebek arabasında oynuyor ev yapıp içine minik hayvanlarını koyuyor kapı yapip ben geldim merhaba diye konusturuyor falan baya seviyor.
Miniminnoss Bende 72li var cok severek oynuyo oglum her yastan cocugun ilgisini cekiyor ve kirilcak bozulacak birsey olmadiğı icin bence parasina deger 2800 dü fiyati hatta 3200 satiliyodu bi ara fiyati uygun oyuzden bence
TalentedMom alpmila ilk başta seviyorlar sonra sıkılıyorlar hatta almasam da olurmuş dedim çok kısa oynadı sıkıldığı zaman oyuncakları kaldırın sonra belirlş zaman sonra çıkarın yeni diye oynuyorlar
Aintyourmama alpmila tsbi ki uygun hep takip ediyordum indirim bekliyordum 2500 lerdeydi bundan daha asagı düşmez bence bize daha gelmedi ama kullananlar çok memnun