Semraren canım benim seni şuan en ama ennn iyi ben anlarım çünkü;
Boyun düzleşmesi,boyun fıtığı,bel fıtığı bacaklarıma atıyor iki merdiven çıkım nefes nefeseyim kollarım iki iş yapim akşamına hastanelik derecesinde ağrım oluyor boynum her sabah sanki dayak yemiş gibi uyanıyorum az oturup ağlamadım hamileyken ben de ama bengay diye bir krem var onu surerdik bir de parol içerdim biraz hafiflerdi bikac saat sonra gene aynı şuan doğum yaptım gozuni korkutmiyim ama herkesinki farklıdır gerçi iki katı arttı ağrılarım benimki üst düzey ileri derecede ama kemik duzlesmeden çıkıp ters dönmüş yani ☹️ tedavisi de olmayan bir illet ne yazikki bu gemc yaşta böyle oldum diye iki güne bir gözyaşım durmaz iki çocuğum var tek başımayım ev hergun batıyor yemek koca derken zaten hiç dinlenemiyorum üstüne sağlık da yok yani anlatıyorum ki şükret ve yalnız olmadigini bil🥹 Rabbim daha başka kötü dert vermesin buna da şükür diyelim 🤷🏻♀️