Arkadaşlar sürekli diş ağrısı yaşıyor azı da ön dişleri de çürümüş durumda ağrı da yaşıyoruz burada çocuk dişçisi yok 3 defa erzuruma gittim zar zor bi çürük dişini çektiler ama diğer azı dişine kanal tedavisi ve dolgu yapılması gerekiyor ama sadece dişi temizleyebildiler asla başka işleme müsaade etmiyor geçici dolgu yapıp gönderdi bizi buralarda olup yaşayıp başına bu durum gelen var mı lütfen yazın neler yaptınız hangi doktorlara gittiniz