ecevenur bebeğim 2 aylık ve bugun kulodumda kan gordum nette az emziriyosanız falan yazıyor öyle bişeyde yok mıralim cok blzuldu anneme söylediğimde aa erken olmuşsun dedi belki değildir bilmiyorum gözlemlicem 🥹
basakparlar ecevenur bende doğumdan 2ay sonra oldum eskisi gibi günü gününe hayla oluyorum 4 ay önce doğum yaptım emzirmiyorum ama
gizememre ecevenur 40. Gün adet oldum doktorum gayet iyi bir şey olduğunu bir sorun olmayacağını söyledi tam olarak neye üzüldünüz ?
nadidelifora ecevenur iki doğum iki kürtaj oldum. Hepsin de kırkım çıkınca normal şekilde adet oldum. Bunda ne var üzülecek. Sevinin işte adet olamamak daha kötü.
ecevenur kbrayksel ne biliyim askında uzuluncek bir şey yok ama herkeste geç oluyormuş ve az emziriyosanızı gördüğüm için moralim bozuldu cok emziriyorum diye yediremedim herhalde
aysebb ecevenur Alakası yokki. Kiminde lekelenmeler başlar adet olmaz kimisi direk adet olur. Kimiside benim gibi doğumdan 2 yıl sonra olur. Bu değişir
berengunes Ne alaka yahu hormonsal ve yapısal birşey olmamak daha kötü şişiyorsın ödem topluyorsun sinirli oluyorsun