savaru bana bu ve benzeri gereksiz konular komple saçma geliyor. Eğitim-öğretim adı altında olmaması gereken şeyler yapılıyor nitekim sizin bahsettiğiniz gibi. Sadece eğitim-öğretim kısmına odaklanılsa geriye zaten hiçbir problem kalmaz, yahut herkes bu tarz gereksiz kutlama girişimlerinde bireysel hareket etse daha makul olur. Hatta hiç olmasa daha da güzel olur zannımca :)