Kızlar oğlum 14.5 aylık. Okey diş dönemi falan sürekli memeye gelmesini anlıyorum ama bu kadar sürekli mı gerçekten ya? 10 dkda bir geliyor memeye. 15 dk olmuyor asla bakın. Vermezsem duvara ve koltuğa kafa atıyor sinirden. Geçen tişörtümü bile parçaladı. Gece desen zaten meme ağzında uyuyor. Ne bir oyun oynuyor ne bir etkinlik yapabiliyoruz. Az önce kulak çubuğu ile etkinlik yapayım dedim 1 dakika bile oynamadı direkt yakama yapıştı. Dedim oobleck yapayım nişasta ile 10 dakika bile sürmedi yine meme. Kucağımdan inmiyor. Otursam mememde. Delirmemek elde değil. Sizlerde de bu kadar çok mu bu durum?