Merhabalar arkadaslar kizim 4 yasinda bebekliğinden beri bi kaka sorunumuz var. Yani buyuk tuvaletini 4-5 gunde bir yapiyodu bazen 3 gunde bir bebekken 10 gunde bir yaptigi bile oluyodu ama o zmandaki doktorlari eger sert degil ve cani acimiyosa 15 gunde bir bile yapabilir dedi bizde sorun etmedik cunku yaptigi zaman sert kabız gibi canı acıyarak yapmiyodu gayet rahat yapiyodu. Simdide oyle yapiyo ama buyudukce rahatszlk duymaya basladi yani karni agriyo yada istahı olmuyo yapmadigi zamanlar. Simdi guzel bi doktora goturmek istiyorum acaba nasıl muayne yaparlar goturmelimiyim? Bizim gibi olanlar var mı merak ediyorum nasıl düzene sokabiliriz bu durumu 😟 bu arada yediklerinide bebekliğinden beri dikkat ederim kabız yapmasın diye bazı seyleri çok sık yedirmem