mslhfs kimseyle kesinlikle samimiyet boyutuna geçmeyin arkadaşlık vs çünkü insan kullanmaya pek meraklılar. Olabildiğince profesyonel anlamda ilerleyin ve gereğinden fazla iş verilirse okeylemeyin. Her seferinde okey ben yaparım kafasına girerseniz işin içinden çıkamazsınız ve gün sonunda geriye ağrıyan bel, çatlayan bir kafa, neden diye sürekli sorgulama faslı ve bitik ayaklar kalır. Kasanıza sizden başkasını geçirtmeyin çünkü eksik çıkarsa cebinizden veriyorsunuz ve kendi kasanız sizin sorumluluğunuzda kısacası.