Merhabalar bebeğim gündüzleri beslenmeden sonra yatağına koyduğumda ağlamaya başlıyor kucağımda uyuyor bırakınca ağlıyor mutfağa bile gidemiyorum gece uykuları iyi fakat gündüz bu şekilde tek bırakıp yemek yapamıyorum epey zor oluyor tecrübeli anneler sorunu nasıl çözebilirim veya bebek kaç aylık olduğunda ağlamalar ve uyku düzeliyor. Bir de gün içinde çok ağlıyor uyku saatlerini ağlayarak geçiriyor diyebilirim. Cevap ve önerilerinizi bekliyorum..