birannebirogull fza bir görümcem iki kaynım var nedendir bilmem dicem ama galiba onların yaklaşımından dolayı kayınlarım ve kayınbabamı daha yakın hissediyorum kayınvalidem ve görümcem asla samimi gelmiyor