7 aylıkken ayırmıştım, o sıralarda da gece beslenmesini kesmişti kendisi, uyanmak istemiyordu. Bence annenin mentaliyle alakalı bir durum, bazı anneler hazır hissetmezken, bazıları erkenden bu konuyu çözmek istiyor. Hazır hissettiğinizde geciktirmeden ayırmanız en doğrusu.