Merhaba bebeğim doğduğu zamanlar doğumum zor geçtiğinden kaynaklı ilgilenemedim kendimle bile sadece emziriyordum benimseyemedimde annem bakıyordu çoğunlukla ve artık gözlemlediğim kadarıyla annemi annesi olarak görüyor yani böyle düşünüyorum ne kadar oynasamda ilgilensemde durmuyor uyumuyor ama annemde uyuyor oynuyor kahkalar atıyor ama bana karşı öyle değil lohusalığın en dibini yaşadım gerçekten 5aylık suan yani bende durmayıp annemde durması psikolojimi bozuyor bilmiyorum yaşayan varmı ama artık gerçekten bu durum beni yıpratıyor