Defnemmm1133 Ikrazumra19 Ben de 0-12 ay almayı düşünüyordum kampanya varken 0-24 almak daha mantıklı o zaman
Defnemmm1133 Minikkoala https://sevgilibebek.com/urun/zeka-kartlari/0-24-ay-tum-zeka-kartlari-seti-2-kututurkce-ingilizce/
Saksak Defnemmm1133 Link için teşekkürler ben de almayı düşünüyodum şimdi baktım inceledim de yorumları filan hep olumlu güzel eğitici ben de alıcam
Defnemmm1133 Saksak Sanırım piyasada en iyisi bu markanınki dediğiniz gibi yorumlar hep olumlu umarım biz de memnun kalırız
Defne10 Ben aldim cok memnunum.Gercek resimler kullanilmis boyutu renkleri gayet iyi Paketlemesi falan harika cok kaliteli bir site tavsiye ederim.Ben aldigimda eslestirme karti da hediye vermislerdi.