Kızım 17 aylık diğer bebeğim ise 1 aylık henüz nasıl başa çıkıyorsunuz yenidoğan sürekli kucak istiyor kızım biraz kıskançlık biraz beni paylaşama herşey var ona haksızlık etmek istemiyorum gözüm hep onda ama elimde bebek varken hep gözümün içine bakıyor emerken başımızı bekliyor böyle içim parçalanıyor ne yaptınız nasıl yönettiniz süreci kızımın bebeklik dönemine haksızlık etmek istemiyorum oda çok küçük 😭