Desteksiz uykuya yeni başladık şükür iyi ilerliyoruz bebeğim 10 aylık şu an önce kendi yatağımda yanında olarak başladım 3 gün oluyor bugünde kendi yatağında bıraktım ilk defa yanında kalarak. Sorum şu ki gece fazla emmek istiyor 2 saatte bir aslında bunu önlemek için sık uyanmaması için istiyordum bi de bel ağrıları cabası tabi. Gece uyandığında sakinleştiremiyorum mutlaka destek istiyor ilerleyen dönemde düzelir mi ne yapmam gerekiyor dişte çıkarıyor bi yandan önerisi olan var mıdır 🙏