annevebebegiii__ eses123 samsung var çok kullanmıyorum ilk zamanlar çok kullanıyordum silme yaptırmadım hiç ama parçaları pahalı
maygirl eses123 grundig vcr 9031 kullaniyorum.yeterli oluyor.surekli sildirme islemi yaptrmiyorum kendim vileda yapiyorum genelde.
nnoktaa eses123 öyle bal dök yala tertemiz oluyor diyemem ama iş görüyor. Mesela sabah bi odama saldım süpürdü sonra sildi. Şu an oda temiz. Ama ben her gün süpürme silme işlemi yaptırdığım için biriken toz kirde nasıl sonuş verir bilmiyorum.
maygirl eses123 hayir degil.ugrasmak istemiyorum paspaslari tak cikar😆supursun yeter bn vileda yapiyorum zaten ki hergunde yapmiyorum vileda.ewde toz sorunum yok haftada 2 yada 3 gun yapiliyor yeterli oluyor.