HER GÜN 1 ER EŞYA ATIYOR, VERİYOR YADA BAĞIŞLIYORUZ BURAYA YAZIYORUZ OLUR MU?
BEN BU HAFTA,
1)giymediğim kıyafetleri yan komşuma verdim (geçen hafta)
2) 2 adet cam vazomu anneme verdim (dün)
3) bugün cam fanusumu diğer komşumun ihtiyacı varmış ona verdim (bugün)
4) eşimin eskiyen botları vardı onuda, benim ve kendi babasına verdi 2 adet
SİZİN VAR MI? CAM EŞYA TABAK ÇANAK KIYAFET
Gençlik ve uzun süredir takmadığım 2 küpe mi komşunun kızına verdim