Kızlar bunu yaşayan var mı. 29 haftalık doğum yaptım şuan bebeğim 38 haftalık olacak inşallah. Ama halen entube. Sağ akciğerinde tahrişe bağlı polipler var. Doktor trakeostomi ile taburcu edebilirz dedi. Yarın bronkoskopi çekilecek inşallah duruma göre. Bunu yaşayan oldu mu süreç nasıl? Bakımları nasil oluyor? Nasıl besleniyor? Ağlarken sesi çıkıyor mu? Trakeostomi kapanma süreci nasıl? Aklımda bir sürü soru ve kalbimde endişe ve korku. var. Hem duaya hem desteğinize ihtiyacım var 😔