Selam kizlar 7aylik kizim var geceleri burnu cok tikaniyor ama grip degil akmiyor burnu sadece kuru bir tikaniklik, kaleriförler calistigi icin odadaki havanin kurulugundan oluyor diyorlar sabah aksam havalandiriyorum, nem alıcı kullaniyoruz ama banamisin demiyor.. siz neler yapiyorsunuz bir fikriniz varmi ?