melike0726 biz joie i spin 360 aldık, bence piyasadaki fiyat-performans ürünlerinden bir tanesi. 0-4 yaş kullanımına uygun, yenidoğan desteği var 6 kademe yatışı var yenidoğan ile uzun yolculuk yapabilirsiniz, adac testi var 1.8 puanlı, gövdesi yüksek çocuk dışarıyı izleyebiliyor, 360 derece dönüyor, havalandırması da var çok terletmiyor, isofix bağlantısı da var, işin doğrusu ben bu özelliklere bakarak almıştım gayet de memnunum, hem güvenli hem de 4 yaştan sonra yenisini alacağım için çok büyük paralar vermenize gerek kalmıyor