AtesPerisi Selam çiçeklerim kızım 4 ay 19 günlük diş çıkarıyor ucu delinmiş hatta diş jeli kullansam olurmu ki varmı kullanan fikrinize ihtiyacim var
binnur37 AtesPerisi Tetagil yada dentinox olabilir bi eczaneye sor dentinoxu o ayda verilirmi bilmiyorum
onceuponatime_ AtesPerisi jel değilde granül kullanıyorum ben tetagil anlık güzel rahatlatıyor çok ağlarsa döküyorum bir şase ağzına hemen
Bebegimm1 AtesPerisi jel kullanmadım ben içeriği iyi değil diye tetagil kullandım diş döneminde yan etkisi yok
_YanakReisinAnnesii AtesPerisi diş jelleri genelde önerilmiyor ben Tetagil kullanmıştım günde 4 defaya kadar kullanılıyordu sanırım yanlış hatırlamıyorsam bu aylar da verilebiliyor. Toz şeklinde damaklarına sürerek masaj yapılıyor,ilaçlı birşey değil.
_YanakReisinAnnesii AtesPerisi bende bu aylar da alıp kullanmıştım faydasını görmüştük biraz sizde görürsünüz inşallah.
senemylmz AtesPerisi doktorum içeriğinde bı maddenin bulunmamasını istemişti bende eczaneye danışarak aldım Nurse havysin diş jelini aldm bizde sizinle ayniyi aylardayiz 😊