Anneler merhaba. Ücretsiz izindeyim. 2 yaşında çalışmaya başlayacağım. Memleketlerimizden uzakta olduğumuz için çocuğumuzu mecbur ya kreşe ya da bakıcıya vereceğiz. Bir yıl daha evde dursun yabancı ortama girmesin, büyüsün, hasta olmasın diye düşünüyorum. 3te kreşe başlasın istiyorum Fakat bakıcı nasıl bulacağım? Nasıl güveneceğim bilmiyorum. Çocuğuma ya kötü davranırsa vs gibi kaygılarım var. Kreş daha güvenilir geliyor. Ama bu seferde hasta olacak, çok küçük her sabah soğukta işçi gibi bizimle kalkıp kreşe gidecek diye üzülüyorum. Kafam çok karışık. Siz nasıl bir yol izlediniz? İki yaş için fikir verir misiniz? Teşekkür ediyorum cevaplar için şimdiden 🙏🏻