Ben 27 yaşındayım ve 40 kiloyum :( Bu durumdan da çok utanıyorum çok zayıfım kilo almak için her şeyi denedim nerdeyse ama işe yaramadı.. 1 yaşında da kızım var dışarıya doktora avm pazara gittiğimde artık bu cümleyi duymaktan sıkıldım “ Bebeğin senden kilolu” çok kafama takmaya başladım yaşımı da göstermiyorum minyonum zaten. Bi hamileyken 69 kiloyu gördüm yüzüme falan gitti kilo böyle özgüvenim yükseldi ama doğum yapar yapmaz kilom gitti. Kendime hiçbir şey yakıştıramıyorum yüzümde zayıflıktan kemiklerim çıktı artık aynaya bakmak istemiyorum. Bir diğer konu ise midemin küçük olduğunu hissediyorum. Açlığım çok uzun süre devam etmiyor. Küçük bir lokma ile tıkanıyorum doyuyorum. Hani Ramazanda iftarda çok acıkırsınız ama bi çorba içer hemen doyarsınız ya ben bunu her öğünde yaşıyorum bir kaşık alıyorum hemen doyuyorum. Midemi nasıl genişletebilirim? Kendimi zorladım daha fazla yemek için o zamanda midem bulandı. Gün içinde fazla su da tüketmiyorum zaten. Nolur bana yol gösterin