aysebb sebastianbaci 40 ından sonra bırakmıştım tamamen ama ilk ay kontrolünden sonra kaldırmamayada başlamıştım
hhaziran sebastianbaci 1. Ay kontrolünde, doktoru gece beslenmesi için özellikle kaldırmanıza gerek yok artık demişti
bzsbs Alarm kurup uyandırıp emzirdim bir de sarılığı vardı iki saati bile beklemiyordum :,) zor bi süreç
berengunes Aydan sonra uyandırmayı bıraktım kendisi kalkıyor ama kalkmayan bebekse uyandırmam gerekiyor max 4 saate