GnsLna Merhaba kızlar. Bebeğim 3 aylık kaynanamgil bebeğim doğmadan 1 hafta önce binama taşındılar. Kaynanam iyi bir kadın genel olarak insanlığına diyecek bi lafım yok ama sorun şu ki evimden çıkmıyor resmen. Bugün tam 6 kere geldi her şeyi bahane edip geliyor bende 1.5 senelik evliyim yalnız kalamıyorum eşimle yanlış anlaşılmasın sohbet bile edemiyoruz doğru düzgün. Aşırı bunaldım. Eşime söylesem uyarır ama bilmiyorum sonrası nasıl olur. Sizce ne yapmalıyım 🙄
[silindi] GnsLna Eşinizi hiç araya katmadan siz kayınvalidenizin anlayacağı dilden güzelce söyleyin.Direk değilde laf arasında söyleyebilirsiniz.Mesela benim kayınvalidem evliliğimizin ilk aylarında ve bizde ilk kaldığında sabah yatak odamıza girip başıma soru sormaya gelmişti.Daha sonradan başka bir muhabbet arasında çiftlerin yatak odasına girilmemesi gerektiğini bunun hiç hoş olmadığını söyledim ve kendisine gittiğimde yatak odalarına girmedim gireceğim vakit ise izin istedim.Şimdi asla izin almadan girmiyor.
Gunesinannesi GnsLna benim kayınvalidemler çocuk olduktan sonra her Allah’ın günü arıyorlardı sanki hesap sorar gibi gündüz beni akşam eşimi , açmayınca 10 dk sonra tekrar arıyorlardı özellikle kayınpederim. Laf arasında söyledim çocuktan telefona sıra gelmiyor çocuk uyuyunca yatıyorum evin işini yapıyorum valla bakmıyorum telefona dedim ondan sonra aramayı kestiler tabi ben eşimede söyledim sürekli çocuk gibi hesap vermek bana göre değil diye oda işine gelirse aç işine gelmezse açma demişti, sende laf arasında söyle çocuk uyuyunca yatıyorum dinleniyorum falan ses bile duymuyorum de 1 2 kerede duyma kapıyı😂😂😂 söylerlerse eşine yatıp uyuyorum ben fırsat buldukça de
demetdemircioglu GnsLna bence esinle anlas o uyumadan anne ben yatiyim artik siz ana ogul oturursunuz yorgunum vs de git yat oda ertesi gun oglu ise gitcegi icin kiyamaz kalkmak zorunda kalir bunu ust uste tekrarla 😁😁
GnsLna [bilinmeyen] anlıyor aslında bazen uykum geliyor esnemekten canım çıkıyor kızımla yatıp uyuyacağım ama gitmiyor. Bazende eşim uyuyor artık benimle oturuyor. Gece 11 de zor gidiyor
GnsLna [silindi] bunuda denedim kendi annemde abimlerle aynı binada haftada bir kez 15 dk anca çıkar annemede bunu laf arasında söyletmiştim
sebnem düzgün bi dille söylenebilir bence bu kadar çekinmeyin sonuçta yoruluyorsunuz yani bebek uyurken sizinde uyumanız gerek tabi gece ne kadarda bi uyanıyorsunuz uykunuzu alıyor musunuz bilmem ama olmasa bile anne bende yatıcam kusura bakma de uyku saati geldi de bi bahene bulun yani böyle şeyleri çok çekinmeden söyleyin sonra daha kötü olmasın en azından başından beri böyleydi denir
GnsLna Gunesinannesi vallahi bunuda yaptım kapıyı tıklatıyor açmayınca zile baıypr beni arıyor eşimi arıyor yani bunların hepsinş denedim. Şuanda geldi mesela eşim uyuyor benimle oturuyor başım ağrıyor zaten sinirimden ağlayacak oluyorum vallahi ya
Arvenceren GnsLna uyuyomş gbi yap kapat gözlerini gider belki allah yardımcın olsun zor aynı bina aynı ev
Gunesinannesi GnsLna ay çok zor canım benim arsızlığa vurmaları sinir bozucu zaten . Eşinle konus o halde ben seninle baş başa kalmak istiyorum , çocuk zaten beni yoruyor senin ilgine ihtiyacım var falan gibi gir konuya , eşin konuşsun annesiyle
GnsLna Kızlar bu söylediklerinizin hepsini yaptım evdeyken gittim uyudum oğluyla oturdu. Suratımı astım anlamıyor gibi yaptı. Çocuk uyuyacak bende uyuyum dedim o günlük hepsi ertesi gün hiç bişey anlamamış gibi yine geliyor. Yani yapmadığım kalmadı bir oturuyoruz gibi hissediyorum kendimi. Kapıyı açık bırakacam artık ev yol geçen hanı gibi oldu.
demetdemircioglu GnsLna ay cok sinir bozucu hani eskiden gelen kisiyi istemiyolarsa ayakkabisina tuz ekelerlermis ya oyle yapsan cok mu ayip olur😂😂😂
Saremm GnsLna maalesef çare yok. Ben diyorum benim uykum var yatacağım diye. Tamam sen yat ben otururum diyor gitmiyor. Hatta bı kere gece saat 2 kaynimi almış gelmiş gece kalmaya uykudan uyandım düşün artık. Uyuyoruz eşimle pat diye yatak odasına giriyor terbiyesiz.
[silindi] GnsLna Ayy Allah yardımcınız olsun çok sinir bozucu bir durum. Her yolu denemişsiniz kırmadan üzmeden. E anlamayınca anlamıyolar, demek ki anladıkları dilden konuşmak gerek. Bende şahsen aman kimseyi kırmıyım üzmiyim diye diye kendimi mahvettim. Artık yapmıyorum kızım hissediyor resmen gergin sinirli olduğum zamanları. Bi konu yüzünden araya mesafe girdi kayınvalidemle, şimdi çok görmüyorum. Darısı sizin başınıza ama zor aynı apartmanda 🤦🏻♀️
GnsLna [silindi] yaptığı iyilikler olmasa çoktan mesafeyi koymuştum mesela bugün mıtfak temizliyordum akşam yemeği yapmış getirmiş arada kalıyorum yani herşeyi iyi hoş iyi bir kadın ama beni bunalttı
Elfidam GnsLna yine sizinki ayni binada oldugu icin cikmamasi normal Bizimkinin evi bize yakin hep bizde kaliyor 2aylik bebegim var esimle ozelimiz kalmadi maalesef. Esimde Sikayetci degil durumundan sanirim 😃
GnsLna Şu an mesela eşim uyuyor kızımda uyudu banyoya bile giremiyorum başım ağrıyor uyuyamıyorum kızlar tv izlemeye gelmiş kayınbabam izletmiyor buraya geliyor kadın yemeklerini aşağıda yiyor hop buraya 3 ayda tükendim ya başka çare bırakmıyor yani eşimin konuşmasını isticem
Silaa GnsLna canim bende görümcemle aynı binada oturuyorum kayinvalidemler bize geldiğinde bizden çıkmazlar benim bir misafirim geldiği zaman hemen gelirler ama hiç bisey söylemezdim surat bile yapmazdım ama eşimin benimle aynı yaşıt bir yiğeni var o görümceme bir sürü şey söylemiş gelin seni istemiyor rahatsiz oluyor diye bir sürü yalan söylemiş görümcemde geldi söyledi bana bende böyle seule r söylemediğimi onun yalan söylediğini söyledim ama sonuç o yine yeğenini tuttu beni dışladılar yani demem o ki başka bir nedenden yüzün aşık olsa bile üstüne alınır lar çıkartırlar kocanın ailesi asla iyi olmazlar iyi gibi görünürler.yapacak birşey yok sana sabir diliyorum