Koşulsuz sevgi diye bir şey yoktur. Her ne kadar bunu kabul etmek zor olsada..
Anneler bile evlatlarını kendi çizdikleri sınırlar içerisinde kalmaya devam ettikçe çok severler. Kendi yetiştirdikleri insan olduğu sürece saygı duyarlar.
Örnek veriyorum, çok muhafazakar bir aile muhafazakar yetiştirdiği kızlarını açık giyinse,erkek arkadaş ortamı olsa, alkol içtiğini görse sevmeyi bırak evlatlıktan reddeder.
Aynı şekilde çok modern,Avrupai bir aile kızlarının tarikata girdiğini görse aynısını yapar.
Ben ailelerimiz tarafından koşulsuz sevildiğimizi hiç sanmıyorum. 2 kardeşten hangisi annesinin bir dediğini iki etmiyorsa, sözünden çıkmıyorsa anne o evladı diğerinden çok sever. Buda sevgisinin koşulsuz olmadığını gösteriyor.