elf68 Hanımlar green clean leke çıkarıcı kullanıyorum ama önce döküp çamaşır üzerinde çitiliyorum makineyede koyuyorum ama lekeler üzerinde etkili değil malum ek gıda olduğu için lekeler kalıcı oluyor herhangi bir leke çıkarıcı öneriniz var mı?
simseklivekalpli elf68 bingo oksijen çamaşır suyu kullanıyorum ben leke üstüne, eğer yemek lekesiyse yağ çözücü sıkıyorum bir de
zynpks elf68 uni baby nın çıkmış ondan aldım memnunum sıkıyorum kirliye atıyorum ne zaman yıkarsam artık 🤣çıkıyor memnunum
livanurvealpinannesi61 Semte1407 stop kullandım salça lekesi bile çıkmadı boya lekesi çoğu leke çıkmadı hiç . Homm bitkisele geçtim stop dan çok çok daha iyi . Stop karadut özünü çıkarmazken homm bitkisel ile çıktı hem toz olan hem sprey olan çok iyi
loveboymomy elf68 dryking leke işçisi öneririm. Eskiden çalıştığım şirketin yeni cikardigi ürün. Fiyatı da makul lekenin üzerine sıkıp makineye atıyorsun o kadar. Trendyolda satışı mevcut bi bakın isterseniz..
Kedidirokedi loveboymomy sipariş verdim inşallah güzeldir çok övülen markalardan ziyade bilinmedikler daha iyi iş çıkartıyor bazen
Mlsyhn bellisima bende bebegim dogali kullanıyordum son 1 2 seferdir kiyafetlerin rengini aliyor camasir suyu dökmüş gibi oldular
livanurvealpinannesi61 elf68 homm bitkisel leke çıkarıcı kullanıyorum memnunum çok güzel leke çıkarıyor
havvaya livanurvealpinannesi61 bende de var ben en çok halılarda kullanıyorum. 😂 Ayrıca satışını da yapıyorum sipariş olduğu takdirde.
Semte1407 livanurvealpinannesi61 öyle mi valla ben ketçap vişne çikolata her lekeyi stopla çıkardım çok memnunum 🙏🏽