atarepla 14 -15 aylık bebeklere uygun olur mu? Oğlum lego sevmiyor hiç oynamadı hatta. Acaba bunu alsam oynar mı diyorum ama lego sevmediği için karar veremedim. Acaba daha yaşı değil mi?
maygirl atarepla 18.ayda almistım ilk ozaman brlikte oynuyorduk oynaya oynaya kavradı şuan indi oynuyor 2 yasında.onceden alıskanlik edinilmesinden kaynaklı.
tugcemomm @atarepla benim kızımda 15 aylık legoların hiçbiriyle oynamıyor. Bende merak ediyorum kararsızım alıp almamakta