Pamukhanim_ anlasam 🥲🥲 tahta kaşıkla karıştırırken tuz olduğu da anlaşılıyor içinde var ama 1500 kg tuz attım fakat sadece dibinde var gibi, ağzına kadar dolu olması lazımdı. Yine tuz atayım dedim ama bu sefer de beter bozmiyim diye korktum. Pazartesi servise sorucam bakalım ya belki gösterge bozuktur çünkü çalıştırdım güzel yıkamış bi sorun yoktu ama işte bilemiyor insan 😮💨