Selam hanımlar, nasılsınız?
Çamaşır makinesinin yumuşatıcı gözüne koyduğum yumuşatıcı hemen akıp gidiyor önceden böyle olmuyordu makine durulamada çekiyordu. Niye böyle oluyor anlamadım bir türlü sebebini bilen ya da nasıl önlerim fikri olan var mı? Sanki yumuşatıcı boşa gidiyormuş gibi hissediyorum. Bir de bugün de bulaşık makinesine bir haller oldu 😮💨
Normalde bir paket tuzun %75ini anca alırdı yine aynı miktar ekledim hâlâ ışık yanıyor kalanı da ekledim resmen bir paket eklememe rağmen hâlâ ışık yanıyor bu niye böyle yapıyor şimdi 🫠 bulaşıklar da bir nemli gibi kapağını açmamışım bitince ondan mı yoksa bir arızası mı var bunun, yaşayan var mı, servislik bir durum yoktur inşaallah 😮💨