aleyna09_ Arkadaşlar oğlum 6 ay 18 günlük doğduğundan beri Aptamil mama içiyor dün itibariyle Aptamil 2 numaraya geçtik ama ishal oldu çocuk ne önerirsiniz başına gelen varsa neler uyguladı ?