Merhaba, bebeğim yenidoğan bazı sıkıntıları vardı çok şükür öyle aman aman meseleler değil ama özel hastanelerin hepsi yanlış yönlendirdi en sonunda birde şehir hastanesi deneyelim dedik ve gayet memnun kaldık, acil ikisi olsun, yenidoğan bölümü olsun hepsi genç dimağ ve çok çok ilgililer..işlerini sakince ve herhangi bir markanın tanıtımı olmadan şeffaf yapıyorlar. Özellerde bulamadığımı devlette buldum, Allah razı olsun hepsinden 🙏 ki çocuğuma özel sağlık sigortası yaptırayım diye düşünüyordum kesinlikle gereksizmiş, mis gibi hastane varken 🌹